Näytetään tekstit, joissa on tunniste eläinlääkäri. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste eläinlääkäri. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

NELLIN 1-VUOTIS LÄÄKÄRIKÄYNTI

Heissan! Tässä ollaan jo hyvin kotoisissa tunnelmissa. Mua käytettiin taas kaupungissa. Siellä häikäistiin lampulla silmät ja kokeiltiin polvet. Siis silmä- ja polvitarkastus. Tervepakkaus! =)

Samalla reissulla lääkäri huomasi, että mulla on hammaspuutoksia. Onneksi ne on kuitenkin vähemmän tärkeitä hampaita, jotka puuttuu.
Nyt ei rasittavien reissujen jälkeen enää lihaksia jää jumeihin. Emäntä kävi Nellin kanssa koiran kotihieronta kurssin. Nyt on molemmat sessut hierottu ja loppu ilta otetaan rennosti.

Nellin selästä löyty kurssilla isompi jumi, jota täytyy käydä hoidattamassa ammattilaisella. Sen jälkeen pietään lihakset vetreenä kotikeinoin.

maanantai 3. helmikuuta 2014

ELÄINLÄÄKÄRISSÄ

Nyt eletään ihan jännittäviä hetkiä. Ainoana koirajäsenenä pääsin emännän autonkyydillä kaupunkiin. Matkallakin meinasi vähän jännittää, että täytyi kuunnella radiota.

Täällä on paljon autoja. Ja just tässä kohti täällä on myös tosi paljon koiria. Kiinnostavaa.

Lopulta me mentiin sisälle. Mua vähän hirvitti kun jouduin niin lähelle isoja koiria. Emäntä ohjas mut vaakalle. Mää aluksi aattelin että se on mun uus makuualusta.

Vaaka näytti 6.1 kg. Aletaan Nellin kanssa olla kohta saman painosia kaveruksia. Tietysti sain myös rokotuksen. Hyvin meni. En huomannut ollenkaan että mua pistettiin, eikä jälkireaktioitakaan tullut.

Parin viikon kuluttua tulen tänne takaisin pentukerhoon.