![]() |
| Nuorimmat koirakot harjoittelee taluttamista ja koirat sievästi vieressä kulkemista...=) |
Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hoitaminen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hoitaminen. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 23. marraskuuta 2014
MARRASKUULUMISIA
lauantai 5. heinäkuuta 2014
UTUN SUKAT
sunnuntai 1. kesäkuuta 2014
VILPOLA
![]() |
| Mitä kaverille kuuluu? Emäntä leikkasin meiltä kynnet. Kaikkien "toimenpiteiden" (kuten kynsienleikkuu ja pesu) tarkastellaan miten kaveri selvisi ja mille se nyt tuoksuu. |
![]() |
| Eilen vihdoin sai emäntä ja isäntä tehtyä portit meidän vilpolaan. Ja nyt se on heti käytössä. Tänne on kiva tulla viileinä päivinä jyrsiin luita ja tarkkaileen naapureita. |
PUNK PUNK
sunnuntai 6. huhtikuuta 2014
NELLIN 1-VUOTIS LÄÄKÄRIKÄYNTI
perjantai 14. helmikuuta 2014
VETEEN TOTUTTELUA
![]() |
| Sitä ei koskaan tiedä mistä niitä herkkupaloja sattuu löytymään. Livahdin tänään emännän perässä kylpyhuoneeseen. |
![]() |
| Outs! Muutama nakki on tippunu vetteen. Saiskohan niitä sieltä jotenkin suuhun. |
![]() |
| Kaikkeen sitä on alkanukki. Onkai se ihan hullua, että tähän pitäs istua! |
![]() |
| Nyt se on sitte takamus märkä! |
![]() |
| No, mikäpäs ollessa, ku herkuja tarjoillaan. |
![]() |
| Apua! Miten tässä näin kävi. Nakkeja syödessä en ollenkaan huomannu että täällä on jo näin paljon vettä. |
lauantai 1. helmikuuta 2014
TASSUKARVOJEN AJELU
maanantai 27. tammikuuta 2014
MATOKUURILLA
lauantai 18. tammikuuta 2014
NELLIN ENSIMMÄINEN KARVANLÄHTÖ
keskiviikko 15. tammikuuta 2014
MEIDÄN OMA KOIRAKUISKAAJA
![]() |
| Pikku jäsen matkii emäntää ja isäntää taitavasti. Nyt se potkas pallon mulle. Mää en ainakaan vielä niin kauheesti välitä palloista kuin Nelli. Käyn toki monesti tarkastaa kuinka pitkä roikku tuli. |
![]() |
| Pallo ei enää innosta. Mitäs nyt? |
![]() |
| Missä Utu? Meni pikkuselta hukkaa, mutta huutelu kuuluu tänne asti... |
![]() |
| ...matkassa ollaan. |
![]() |
| Joskus tuntuu että täällä metässä meinaa olla kahelle koiralle vähän ahdasta. |
torstai 2. tammikuuta 2014
UTU MUUTTAA UUTEEN KOTIIN
![]() |
| Tässä istun viimestä kertaa kasvattajan portailla. Matkustan kohta autolla uuteen kotiin Iihin. En yhtään ymmärtäny etten tänään pääse tänne tuttuun pentukotiin takas. |
![]() |
| Automatka tuntui musta tosi pitkälle. Istuin emännän sylissä koko matkan. Välillä vähän itkettikin. |
![]() |
| Tuon toisen koiran näin kääntöpaikalla eka kerran. Se oli niin vauhissa että hyppi hihnassa pystyasentoon. Mua vähän hirvitti semmonen innokkuus. Kyllä se rauhottu vähän kun sai mun pyllyn nuuskittua. Sitten mentiin sisälle. Sisälläkin se kulki perässä ja haisteli. |
![]() |
| Eteisessä tuntui kuin siellä oisi ollut muitakin tuttuja. Kattelin kyllä tosi tarkkaan koko talon läpi. Uusi emäntä ihmetteli miten rohkea pentukoira olen. |
![]() |
| Se toinen koira tuli vähän taas hasteleen. En tiiä vielä olisinko kaveri. Mulla vähän meinaa ärsyttää kun se kulkee perässä joka paikkaan. |
![]() |
![]() |
| Sitten se toinen koira sano mulle että jos se määräis. Mutta kattokaa sen ilmettä, kun mää haukahan kovasti. Kyllä se heti päästi irti ja katteli korvat luimussa kauempaa. |
![]() |
| Nyt mua jo vähän väsyttää, mutten oikein tiedä tohtisinko nukkua. |
![]() |
| Uus emäntä vei mut omaan huoneeseen. Kyllä mua alko siellä vähän taas itkettää. Emäntä arveli että emo ja muut pentuset taisi tulla mieleen. Mutta pienen sylittelyn ja silittelyn jälkeen uni tuli. |
![]() |
| Pikku unien jälkeen jatkuu talon tutkiminen. Siltä toiselta koiralta löytyy kaikkea kivaa. Eikä se oo moksiskaa vaikka määki vähän kokeilen. |
![]() |
| Jäin nukkuu nokosia omaan huoneeseen, kun emäntä ja isäntä kävi hakemassa muut laumanjäsenet päiväkodista kotiin. Sitten alkoi taas tutustelu. |
![]() |
| Istun ihan nätisti sylissä |
![]() |
| Sitten emäntä vei mut taas omaan huoneeseen lepäämään. Siellä oli niin tutun hajunen lelu, että piti vähän taas itkeä. |
maanantai 16. joulukuuta 2013
WIRIKKEISTÄMINEN
![]() |
| Meijän jääkaapin ovessa on tämmönen lappu. Välillä tuntuu, että sitä toista koiraa ootetaan enemmän kuin joulupukkia. =) |
keskiviikko 13. marraskuuta 2013
NELLI-NALLE PENTULAINEN
Mun emäntä sanoo, että musta on tosi hankala saada kuvaa, kun juoksen koko ajan. Pihalla on mukavaa, mutta siellä on niin kuumaa, että mieluummin oon sisällä.
|
Tuo mun sänky on niin mukava, että mää nukun monesti selällään.
|
Tämä on mun lempilelu. Sitä on kiva jahdata ja sen vinkuukin jos tarraa hampalla kiinni. Joskus sen kanssa voi oikein painia.
|
Tuo koira tuli meille kylään. Se on ollu yötäki. Se on tosi iso ja sillä on ihan mammuttimainen sänky.
Mua kauheesti kiinnostaa sen tekemiset ja kuljeskelen ihan lähettyvillä sitä.
|
Mun emäntä on ihan mahoton räpsiin kuvia. Tästäki tilanteesta se on ottanu ainaki sata kuvaa. Siitä ois ihana saada jokin söpö kuva, josta vois tehdä taulun.
|
Tään päättömän kissan sain kun muutin tänne. Se oli heti mun kaveri ja nukuin aina sen vieressä tai päällä. Joskus oikeen villiinnyn ja annan sille kyytiä.
|
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













































