![]() |
| Hei! Mulla oli eilen synttäripäivä! Kaksi vuotias kaunotar! Teimme emännän ja Utun kanssa pitkän synttärilenkin sievässä auringonpaisteessa. |
Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
Näytetään tekstit, joissa on tunniste merkkipäiväkuvat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste merkkipäiväkuvat. Näytä kaikki tekstit
torstai 12. maaliskuuta 2015
NELLI 2 VUOTTA
torstai 13. marraskuuta 2014
SYNTTÄRI KUULUMISIA
YKS VUOTIS KUVIA
tiistai 11. maaliskuuta 2014
NELLI JUHLII ! ! ! 1 VUOTTA
![]() |
Utuki halus kuvaan. Se kyllä seuraa perässä ihan kaikkialle ja varmistaa ettei jää vaan mistään paitsi.
Meijän aamulenkit tehdään nykyään sillä tavoin että toinen jää kotiin oottamaan ja toinen pääsee mukaan. Ja sitte vaihto. Emäntä saa siis oikein kaksi aamulenkkiä. Tällä tavoin Utu harjottelee ihan ypöyksin oloa. Ja toiseksi tota vauvaa ei vielä voi viedä pyörälenkille. Tänään Utu pääsi eka kertaa harjotteleen pyörän rinnalla kulkemista. Se alkaa siitä että emäntä taluttaa pyörää lenkillä mukana.
|
![]() |
| Tää on mun peuhukaveri ja Utu saa hoiella Uppiksen! |
maanantai 24. helmikuuta 2014
UTU 15 VIIKKOA
maanantai 27. tammikuuta 2014
UTU 11 VIIKKOA
![]() |
sunnuntai 29. joulukuuta 2013
BROSSI-UTU 7 VIIKKOA
sunnuntai 22. joulukuuta 2013
BROSSI 6 VIIKKOA
![]() |
| Tässä sitä lötkötetään yhen tytön sylissä. Enpä mää kovin pitkään kuitenkaan paikallaan viiti olla. Ja sanon kyllä isoon ääneen jos meinaa kakattaaa, pissittää tai on nälkä. |
keskiviikko 13. marraskuuta 2013
NELLI 7 KK
| Tuo tyttö on mun kaveri. Sen nenänalus on niin houkuttelevan makuinen ja se kikattaa, kun sitä nuolee. |
| On mulla upea turkki, vaikka ite sanonki. Tai ainakin emäntä sanoo niin. Monesti kyllä vastaantulijatkin lenkillä ihastelee mun turkkia. |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





















