Näytetään tekstit, joissa on tunniste merkkipäiväkuvat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste merkkipäiväkuvat. Näytä kaikki tekstit

torstai 12. maaliskuuta 2015

NELLI 2 VUOTTA

Hei! Mulla oli eilen synttäripäivä! Kaksi vuotias kaunotar! Teimme emännän ja Utun kanssa pitkän synttärilenkin sievässä auringonpaisteessa.


torstai 13. marraskuuta 2014

SYNTTÄRI KUULUMISIA


Varsinaisena synttäripäivänä satoi vettä ja märkää oli ollut jo monta päivää, joten siirsimme synttärilenkin paremmalle ilmalle.
Tässä nyt mennään ja kovaa vauhtia...=)Tänään käytiin Illissä. Maa oikein kumisi tassujen alla.

YKS VUOTIS KUVIA

10.11.2014
Nostokorva Brossi
1 vuotta!



Synttäriposeeraus! Emännällä ei oikein kamera oo paras mahollinen, mutta asentoa on aina välistä harjoteltu....

Onnittelut myös Saagalle, Börriäiselle ja Belottomalle!

tiistai 11. maaliskuuta 2014

NELLI JUHLII ! ! ! 1 VUOTTA

Hei! Kuvassa tämän päivän sankari! Oon nyt yks ja melkeen aikuinen!

Tänään aloitin aamun pyörälenkillä. Sen jälkeen peuhattiin Utun kanssa sisällä.

Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan! Lasten mielestä 
mulle pitäis hommata oikein oma paketti, jossa ois jokin iso luu.

Utuki halus kuvaan. Se kyllä seuraa perässä ihan kaikkialle ja varmistaa ettei jää vaan mistään paitsi. 



Meijän aamulenkit tehdään nykyään sillä tavoin että toinen jää kotiin oottamaan ja toinen pääsee mukaan. Ja sitte vaihto. Emäntä saa siis oikein kaksi aamulenkkiä. Tällä tavoin Utu harjottelee ihan ypöyksin oloa. Ja toiseksi tota vauvaa ei vielä voi viedä pyörälenkille. Tänään Utu pääsi eka kertaa harjotteleen pyörän rinnalla kulkemista. Se alkaa siitä että emäntä taluttaa pyörää lenkillä mukana. 

Tää on mun peuhukaveri ja Utu saa hoiella Uppiksen!


Mää kävin viime viikolla rokotuksella ja nyt on nämä ekat rokotukset kunnossa.

Voitin vihdoin rappupelon ja kiipesin tosi reippaasti kerrostalon raput kun käytiin samalla mun koirakummilla kylässä.

Nellillä on kohta yks vuotis rokotus ja mää en pääse mukaan. Oon harjotellu yksioloa nyt tosi säännöllisesti joka aamua. Kivasti on menny. Vähän uikutan perään, kun huomaan että toiset on lähdössä. Mutta makaan ihan rauhassa omassa huoneessa kun emäntä palaa takaisin. 

maanantai 24. helmikuuta 2014

UTU 15 VIIKKOA

Näin tässä käy. Minä kasvan ja kasvan päivä päivältä suuremmaksi.


Kasvun salaisuus ei liene pelkästään hyvässä ruokahalussa.

maanantai 27. tammikuuta 2014

UTU 11 VIIKKOA

Mulla on paljon uusia taitoja. Oon niin iso, että pääsen hyppäämään sohvalle ihan ite. Lasten kanssa sitä välillä oikein leikitään. Otetaan vauhtia eteisestä asti ja sitte hyppy sohvalle. Ne on niin ilosia ku mää pääsen perässä. En mää kyllä nykyään tarvi es vauhtia. 

Aluksi musta tuntu tosi vaikeelta olla koko yö erossa perheenjäsenistä. Välillä emäntä tai isäntä kanto oman patjansa mun huoneen viereen, että saatiin jatkaa unia. 


Nyt on menny muutama yö kokonaan ilman ikävöintiä. Oon huomannu että ku herätyskello soi, ne aikoo nousta. Aamulla pittää päästä heti  syliin ja rapsutettavaksi. 



sunnuntai 29. joulukuuta 2013

BROSSI-UTU 7 VIIKKOA

Mua tultiin katsomaan jälleen. Iso neitihän olen jo. Melkein seitsemän viikkoa.

En millään malttas olla tuon pojan sylissä. Kiire on juoksemaan ja leikkimään. Lopulta se keksi ottaa mahan alta kiinni etten pääse karkaamaan. 

sunnuntai 22. joulukuuta 2013

BROSSI 6 VIIKKOA

Hei! Mua tultiin taas katsomaan. Nämä yhdet vieraat käy meillä yhtenään. Nyt oli jo kolmas kerta. Tänään oon täyttänyt 6 viikkoa. Muutama päivä sitte kävin eläinlääkärillä ja kaikki meni oikein hyvin. Painoin noin kaksi ja puoli kiloa. Korvatkin on jo terhakkaasti pystyssä.
Tässä sitä lötkötetään yhen tytön sylissä. Enpä mää kovin pitkään kuitenkaan paikallaan viiti olla. Ja sanon kyllä isoon ääneen jos meinaa kakattaaa, pissittää tai on nälkä. 


keskiviikko 13. marraskuuta 2013

NELLI 7 KK

Tuo tyttö on mun kaveri. Sen nenänalus on niin houkuttelevan makuinen ja se kikattaa, kun sitä nuolee. 

Tykkään osallistua kaikkiin kotitöihin. Nyt ollaan emännän kanssa imuroimassa. Parasta kuitenkin on kun päästään kaivaan kukkapenkkejä. Tuo mun emäntä on aika kova istuttaa. Niinpä me kaivetaan kuoppia yhtenään.

On mulla upea turkki, vaikka ite sanonki. Tai ainakin emäntä sanoo niin. Monesti kyllä vastaantulijatkin lenkillä ihastelee mun turkkia.