![]() |
| Saatiin yheltä kaverilta hyvän makuinen pureskeluvinkki. |
Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pentuaika. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pentuaika. Näytä kaikki tekstit
tiistai 25. maaliskuuta 2014
KOIRAPUISTOILUA JA UUSIA LUITA
keskiviikko 15. tammikuuta 2014
MEIDÄN OMA KOIRAKUISKAAJA
![]() |
| Pikku jäsen matkii emäntää ja isäntää taitavasti. Nyt se potkas pallon mulle. Mää en ainakaan vielä niin kauheesti välitä palloista kuin Nelli. Käyn toki monesti tarkastaa kuinka pitkä roikku tuli. |
![]() |
| Pallo ei enää innosta. Mitäs nyt? |
![]() |
| Missä Utu? Meni pikkuselta hukkaa, mutta huutelu kuuluu tänne asti... |
![]() |
| ...matkassa ollaan. |
![]() |
| Joskus tuntuu että täällä metässä meinaa olla kahelle koiralle vähän ahdasta. |
sunnuntai 29. joulukuuta 2013
BROSSI-UTU 7 VIIKKOA
sunnuntai 22. joulukuuta 2013
BROSSI 6 VIIKKOA
![]() |
| Tässä sitä lötkötetään yhen tytön sylissä. Enpä mää kovin pitkään kuitenkaan paikallaan viiti olla. Ja sanon kyllä isoon ääneen jos meinaa kakattaaa, pissittää tai on nälkä. |
perjantai 13. joulukuuta 2013
BROSSIN LUONA VIERAILULLA
![]() |
| Minä pikkuinen täytän muutaman päivän päästä viisi viikkoa. Nukun, syön ja leikin kolmen sisaruksen kanssa. Se on aika väsyttävää puuhaa. Sitten täytyy taas nukkua... |
![]() |
| Vaikka on ilta mun täytyy vähän raotella silmiä ja tirkistää. Kuulin, että mua on tultu katsomaan. Uusia omistajia. Mitä lie tarkottaa... |
![]() |
| Tulevan isännän sylissä. Ai että sulonen, ne sanoo. Ja kevyt. |
![]() |
| Isken silmää... Vielä saan jäädä emon turvalliseen huomaan. Nähdään!!! |
torstai 28. marraskuuta 2013
NELLI-VAUVA PIHAA TUTKIMASSA
![]() |
| ihmettelen, |
![]() |
| tutkin, |
![]() |
| nuuhkin, |
![]() |
| katselen, koko mun maailman on yhden pihan kokoinen. |
![]() |
| Tuo Uuno opettaa mulle koiran tapoja, kuinka tehdä kuoppia ja kaivetaan, kaivetaan ja kaivetaan. |
![]() |
Tässä mää yritän olla jo kaverina.
|
UNIVAUVAKUVIA
![]() |
| "Niin rento ja pehmeä pallero..." Nukahdin emännän syliin. Omaan petiin mut sitte kannettiin nukkumaan. |
![]() |
Sikiunessa selällään. Maha näkkyy ihan paljaana.
|
![]() |
| Silmät tiukasti kiinni. |
![]() |
Tässä paikassa tuodaan ruoka meilkein sänkyyn.
|
NELLIN VAUVA-AIKAA HAIKAILLESSA
![]() |
| Pikku ipana!! |
![]() |
| Tässä oon isännän sylissä. Näissä vauvakuvissa mun silmät on ihan siniset!!!! |
![]() |
| "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.." |
![]() |
| Emäntä ei meinaa erottaa mua ruohon seasta. Niin hyvä suojaväri mulla. |
keskiviikko 13. marraskuuta 2013
NELLI
Tuo oranssi pentu tuossa mun vieressä on mun veli. Meillä oli hauskat leikit.
|
Siinä se on! Pieni, pörröinen, suloinen nallukka.
Vihdoin löytyi koira, jota emme tienneet olevan olemassakaan.
"Ei kovin pieni,ei kovin suuri, vaan sopinvan kokoinen juuri...",
sievä, miellyttämishaluinen, seurallinen, oppivainen, ei metsästä, pienellä vahti- ja painennusvietillä varustettu pihassa pysyvä koira.
| "Emme me pienet koiran pennut muuta kuin leikkiä lyömme.." |
Gierrat Risku, Nelli syntyi 11.3.2013 ja muutti kotiimme noin kahdeksan viikon ikäisenä.
(Nellin kasvattajan kotisivut http://personal.inet.fi/koti/gierrat/index.htm)
Siitä alkoi koiran hoidon opettelu. (Tosin meillä oli ollut muutamia hoitokoiria viikonloppulomalla silloin tällöin.) Ja niinhän siinä kävi, että pikku hiljaa alkoi tuntua siltä että laumaamme mahtuisi vielä toinen koirakaveri. Ihan vain kaveriksi telmimään.
Mittelpitzin rotupiirteet olivat ihanan ihastuttavat mutta isäntä haaveili vielä hiukan isommasta koirasta. Sellaisiakin netistä löytyi. Niinpä unelma omasta Grosspitzistä sai alkunsa.
Haaveena on siis kasvattaa laumaa joko toisella Mittelspitzillä tai Grosspitzillä
Omassa pedissä on ihanaa ja turvallista. Sen paikka on keittiössä. Olohuone on niin suuri ja valtava että siellä minua hiukan alkuun pelotti.
|
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




































