Ihan alusta asti oon harjotellut ihan pieniä hetkiä yksin oloa. Välillä kyllä tuntuu että hirvittää kun ketään ei näy. Mutta ei se pikku hetkikään enää niin pahalta tunnu kuin alussa. Ylen kanavaa kuunnellessa aika livahtaa välillä ihan siivillä.
Kyllä mua huudellaan nimelläkin ihan ja välillä joku huutaa tänne. Aina saan kyllä rapsutuksia. Silloin kun emäntä kaivaa taskusta raksuja täytyy juosta ja vauhdilla. Silloin Nellikin tulee jakamaan saalista. Nopein saa ensin.
Kovasti emäntä yrittää tuojotella mua silmiin. Jos satun kattomaan takas se kehuu mua kauheesti.
|