Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
torstai 13. helmikuuta 2014
keskiviikko 12. helmikuuta 2014
OVIVAHDIT
![]() |
| Tässä me sessut eteisen oven edessä otamma rennosti ja pidämme vahtia. Emäntää niin hyvitti että sen oli vielä pakko laittaa tänne kuva. Ei meille kuka tahansa tuukkaan... |
VUORENVALTAAJAT
![]() |
| Löytyi vuori jolle täytyi kiivetä |
![]() |
| Tulen kyllä perässä |
![]() |
| Me vuorenvaltaajat |
![]() |
| Tämä kivi liekko itse metsän kuninkaan, me yhdessä tuumataan. |
![]() |
![]() |
| Kodin lämmössä uni voitti vaeltajat mutta unessa vielä tuoksuu metsä ja puut huojuvat |
METSÄLENKILLÄ
![]() |
| Metsä kutsuu, tuoksuu... |
![]() |
| ja ottaa syliinsä. |
![]() |
| Seikkailu alkaa tästä |
![]() |
| Väliin voi istahtaa... |
![]() |
| ja kuunnella. |
![]() |
| Yhdessä jatketaan matkaa. |
![]() |
| "Maailmaan avaraan tahtoisin mennä vaeltamaan..." |
![]() |
| Tuutko mukaan? |
maanantai 3. helmikuuta 2014
ELÄINLÄÄKÄRISSÄ
![]() |
| Lopulta me mentiin sisälle. Mua vähän hirvitti kun jouduin niin lähelle isoja koiria. Emäntä ohjas mut vaakalle. Mää aluksi aattelin että se on mun uus makuualusta. |
sunnuntai 2. helmikuuta 2014
RETKI AKIOLLE
![]() |
| Tänään pääsin perheen matkassa retkelle Akion jäälle. Mää pysyin aika lailla menomatkan emännän tuntumassa, vaikka Nelli rohkeasti pinkoi eturintamalla. |
![]() |
Kun jää oli ylitetty, pääsin tutkimaan uutta ympäristöä. Mua meinasi huolettaa kun muu lauma kiipesi lintutorniin. Raput oli niin jyrkät etten uskaltanut mennä perässä.
|
![]() |
| Emäntä ei meinannu saada pysäytettyä meitä edes kuvaamisen ajaksi. Joka suunnassa on jotain jännää tai kiva vaan telmiä tai olla yhessä "hippaa". |
![]() |
| Kun nuotion lähettyvillä alkoi tuoksua tosi hyvälle, me tultiin tarkastaa mitä täällä oikein tarjoillaan ja kenelle. Me kuitenkin saatiin nauttia vain siitä liikkumisen riemusta! |
lauantai 1. helmikuuta 2014
TASSUKARVOJEN AJELU
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

























