![]() |
| Mitä ihmettä ne nyt hommailee. Tässä seurailen ja kuleskelen vieressä. Kaikki pikku ihmiset kulkivat kapulat jaloissa. Parempi oli maastoutua metsän puolelle... |
Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
sunnuntai 2. marraskuuta 2014
HIIHTOA IHMETTELEMÄSSÄ
LUMIPALLOJA
![]() |
| Tänä aamuna lähdettiin ulkoileen koko perheellä. Ihanaa taas tepsutella lumessa. |
![]() |
| Sain taas hyppiä lumipalloja kiinni. |
![]() |
| Mun hypyt on emännän mielestä ihan huikeita. Korkeita. Ja kääntyilen ja vääntyilen ja pyörin ilmassa. |
![]() |
| Aina ei ehdi syödä edellistä palloa ku seuraava on tulossa...=) |
perjantai 31. lokakuuta 2014
maanantai 27. lokakuuta 2014
LUNTA!
![]() |
Lunta! Lunta! Lunta! Mun mieli puhaa on hyppiä kiinni lumipalloja. Ei haittaa vaikka turkki ja kuononpää ois ihan lumessa. |
perjantai 17. lokakuuta 2014
LUITA JA LEIKKEJÄ
![]() |
| Uusin herkku, joka maistuu, on naudan mahalla täytetty luu. Luita ja possunkorvia me syödään aina olkkarin matolla. |
![]() |
![]() |
| Hei! Löydätkö mut kuvasta? Oon piilossa täällä. =) |
AAMULENKILLÄ
![]() |
| Huomenta! Tässä sitä odotellaan valjaat päällä lähtöä. Ja ennen kaikkea lupaa ottaa nami. |
![]() |
| Ihanan kirpeä pikku pakkanen. Lika ei tartu tassuihin ja heinikossa on mukava juoksennella... ja tuoksutella... |
![]() |
| Kaikki samat paikat kolutaan ihan peräkanaa. |
keskiviikko 8. lokakuuta 2014
RENGAS JA MUITA UUSIA KÄSKYJÄ
![]() |
| Mitä se emäntä nyt touhuilee. Utu on pyydetty viereen odottamaan lähtöä käskyä, joka on rengas. |
![]() |
| Sitten kovaa kyytiä hyppy renkaan läpi ja takaisin emännän luo hakemaan herkkua. |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






















