![]() |
| Hei! Mulla oli eilen synttäripäivä! Kaksi vuotias kaunotar! Teimme emännän ja Utun kanssa pitkän synttärilenkin sievässä auringonpaisteessa. |
Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
torstai 12. maaliskuuta 2015
NELLI 2 VUOTTA
keskiviikko 18. helmikuuta 2015
UUSIA RUOKAKOKEMUKSIA
![]() |
Nellin taktiikka on sama kuin härkäkoiran. Leluun purraan kiinni voimalla ja ote ei heltiä vaikka ilmaan nostettas. Lopulta paino siirretään maton rajaan ja siinä sitä ollaan.
Utu taas kieputtaa narua kuonon ympärille ja yrittää harhautuksin saada Nelliä jättämään lelun. Esimerkiksi säntää yhtäkkiä ovelle niin kuin joku vieras ois tullut.
![]() |
| Mää voisin vähän vähentää suolia, jos tuo jästipää päästäs es hetkeksi irti. Oon kyllä vähän riuhtonu ja kiskonu, mut kiinni on ja pysyy. Kadehdittava ote ja vahva katse. |
![]() |
| Hei Nelli! Smile! Emäntä kuvaa. |
![]() |
| Ei menny läpi. Siis narun kimppuun. |
![]() |
| Jos tämä toimis... |
![]() |
| No pidä sää sitten kiinni. Mut mää voisin kuitenkin vähän vanua kaivella. |
![]() |
| Pittää vähän pyörähellä, että Utu jaksaa olla kiinnostunut samasta lelusta. Ja toisinaan mun täytyy ihan jäädä nukkumaan lelu suussa. Saahan se Utu kiskoa ja leikkiä, mutta ei se multa leluja vie. |
sunnuntai 1. helmikuuta 2015
HELMIKUUN HELMIÄ
![]() |
| Nelli tyttöjen kanssa nuotiolla. Utua alussa vähän hirvitti tuli, mutta kun makkara alkoi tuoksua taisi molemmat seset pyöriä nuotiopaikan läheisyydessä. |
![]() |
| Mummila vierailulla lenkkeilimme kovassa tuulessa Akion jäällä. Tuuli nosti lunta ilmaan välillä niin sakeasti että oli vaikea saada kuvia. |
![]() |
| Isäntä tuulen suojassa. Me sessut ihmetellään että miten se nyt noin kippas. |
lauantai 17. tammikuuta 2015
ULKOILUA
![]() |
| Joku täällä on kaikessa mukana ja erittäin innostunut osallistumaan hiihtoon; vaikkei omista suksiakaan, voi sentää aina perässä juoksennella. |
![]() |
| Kolauskavereitakaan ei emännältä puutu... |
![]() |
| Lumiukot kiinnostaa... |
![]() |
| Nelliä innostaa enempi pallot ja luut. =) |
maanantai 12. tammikuuta 2015
KAJAANIN TAMMINÄYTTELYT
![]() | |
|
![]() |
| Nää on mun! JUN-ERI, JUK1,PN1, SA, ROP, SERT |
tiistai 23. joulukuuta 2014
tiistai 16. joulukuuta 2014
JOULUN ODOTUSTA
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


























