![]() |
| Yhdessä me nakerretaan luita... ja tutkitaan pihaa. |
Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
lauantai 4. tammikuuta 2014
perjantai 3. tammikuuta 2014
UTUN TOINEN KOTIPÄIVÄ
![]() |
| Tähän uuteen paikkaan alkaa tottua. Tästä on tullu mun lempparilelu. Se on niin littiä, että siitä saa hyvän otteen. |
![]() |
| Ja paras juttu on kun emäntä kiskoo toisesta päästä. |
![]() |
![]() |
| Emännästä ja isännästä on aivan hullun kurisen näköstä kun mää oiken ryssäytän itteni mahallen näin. |
![]() |
| Tästä pallosta tykkään minäkin. Emäntä on muutamia tulleita reikiä kursinut kasaan. Mutta hyvin on tämä Ikean pallo kestänyt Nellin pyöritystä ja koppeja. |
![]() |
| Yks kuva musta saatiin otettuta jossa seison ja katson vielä kameraa kohti. |
![]() |
| Äkkivilkasulla voi luulla mua pieneksi jääkarhun pennuksi. Semmosia täällä Iissä kävelee yhellä pihalla yhtenään. |
torstai 2. tammikuuta 2014
UTU MUUTTAA UUTEEN KOTIIN
![]() |
| Tässä istun viimestä kertaa kasvattajan portailla. Matkustan kohta autolla uuteen kotiin Iihin. En yhtään ymmärtäny etten tänään pääse tänne tuttuun pentukotiin takas. |
![]() |
| Automatka tuntui musta tosi pitkälle. Istuin emännän sylissä koko matkan. Välillä vähän itkettikin. |
![]() |
| Tuon toisen koiran näin kääntöpaikalla eka kerran. Se oli niin vauhissa että hyppi hihnassa pystyasentoon. Mua vähän hirvitti semmonen innokkuus. Kyllä se rauhottu vähän kun sai mun pyllyn nuuskittua. Sitten mentiin sisälle. Sisälläkin se kulki perässä ja haisteli. |
![]() |
| Eteisessä tuntui kuin siellä oisi ollut muitakin tuttuja. Kattelin kyllä tosi tarkkaan koko talon läpi. Uusi emäntä ihmetteli miten rohkea pentukoira olen. |
![]() |
| Se toinen koira tuli vähän taas hasteleen. En tiiä vielä olisinko kaveri. Mulla vähän meinaa ärsyttää kun se kulkee perässä joka paikkaan. |
![]() |
![]() |
| Sitten se toinen koira sano mulle että jos se määräis. Mutta kattokaa sen ilmettä, kun mää haukahan kovasti. Kyllä se heti päästi irti ja katteli korvat luimussa kauempaa. |
![]() |
| Nyt mua jo vähän väsyttää, mutten oikein tiedä tohtisinko nukkua. |
![]() |
| Uus emäntä vei mut omaan huoneeseen. Kyllä mua alko siellä vähän taas itkettää. Emäntä arveli että emo ja muut pentuset taisi tulla mieleen. Mutta pienen sylittelyn ja silittelyn jälkeen uni tuli. |
![]() |
| Pikku unien jälkeen jatkuu talon tutkiminen. Siltä toiselta koiralta löytyy kaikkea kivaa. Eikä se oo moksiskaa vaikka määki vähän kokeilen. |
![]() |
| Jäin nukkuu nokosia omaan huoneeseen, kun emäntä ja isäntä kävi hakemassa muut laumanjäsenet päiväkodista kotiin. Sitten alkoi taas tutustelu. |
![]() |
| Istun ihan nätisti sylissä |
![]() |
| Sitten emäntä vei mut taas omaan huoneeseen lepäämään. Siellä oli niin tutun hajunen lelu, että piti vähän taas itkeä. |
sunnuntai 29. joulukuuta 2013
BROSSI-UTU 7 VIIKKOA
KETTUTYTTÖ

keskiviikko 25. joulukuuta 2013
NELLIN POSETUS HARJOTUKSIA
![]() |
| Uus yritys... Mulla ei oo kertaakaan vielä kunnolla vaihtunu karva. Turkki senku kasvaa ja tuuhenee. |
![]() |
| Emäntä ihmettelee miten vaikeaa on saada koira seisomaan paikallaan hyvässä asennossa. Ei passaa päästää sitä aina ihan helpolla...=) |
![]() |
| OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE KAVEREILLE JA LUKIJOILLE! UUSI VUOSI, UUDET HAASTEET! |
NELLIN JOULU
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)








































