![]() |
| Sainpas! |
Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
torstai 30. tammikuuta 2014
AAMU-ULKOILU
![]() |
| Tultiin just perinteeksi käyneeltä aamulenkiltä. Tällä kertaa emäntä otti mukaan pikkupojan. Oltiin sen kanssa samassa narussa. |
![]() |
| Pienen lenkin jälkeen meijät on päästetty vapaiksi ja sitten kyllä me Nellin kanssa oikein kunnolla peuhataan. Tännään oltiin Nellipalloa. |
![]() |
| Nelli on aina nopeempi. Mutta kyllä määki välillä pääsen potkimaan. Emäntä on välillä vähän mun puolella. |
![]() |
| Nelli kantaa pallon turvaan. |
![]() |
| Hei! Eikö kukaan huomaa että pallo on vapaa! Tässä näytellään sitten niin välinpitämätöntä... Mutta heti kun joku on tarpeeksi lähellä. Nappaan pallon ja otan jalat alle. |
![]() |
| "Omat tassut kirjoissa" Utukka pelissä mukana. =) |
ULKONA SYÖMÄSSÄ
![]() |
| Pääsin maisteleen jotain hirmusen hyvää. Päivän menu oli pakastettua rustoluuta. Ei tiiä miten näin hienoa ruokaa suuhunsa ottas. |
![]() |
| Nelli on ollu ulkona syömässä ennenkin. Se näyttää tuntevan jo syönti tavat ja tyylin. |
![]() |
maanantai 27. tammikuuta 2014
UTU 11 VIIKKOA
![]() |
MATOKUURILLA
lauantai 18. tammikuuta 2014
NELLIN ENSIMMÄINEN KARVANLÄHTÖ
HIHNAILUA
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)























