Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
sunnuntai 27. huhtikuuta 2014
perjantai 18. huhtikuuta 2014
ILLINSAARESSA LENKILLÄ
![]() |
| Vuoden ensimmäinen lenkki Illinsaaren pururadalla. Lunta on vielä paikoin. Utulle tämä on ihan uus paikka. |
![]() |
| Välistä käy kutsu luokse. Kun tiedossa on aina jotain hyvää, tullaan ihan juoksun kanssa. |
![]() |
| Utua pitää paimentaa välillä takaisin polulle. |
![]() |
| Hei! Tässä tuoksuu hyvälle. Tuu nuuhkiin! |
![]() |
| Ihan hassu reissu, kun isäntäkin on mukana. Pysys vaan perässä. |
sunnuntai 6. huhtikuuta 2014
NELLIN 1-VUOTIS LÄÄKÄRIKÄYNTI
torstai 27. maaliskuuta 2014
UUTUUKSIA
![]() |
| Nyt aloitettiin koulutusnamien kokeilu. Ensimmäiset maistiaiset pietty. Hyvän makusia. |
![]() |
| Haukiputaan mustin ja mirrin valikoima ei ollut kovin suuri. Mutta tätä shampoota päätettiin kokeilla. Valkoiselle koiralle suunniteltu, mutta sopii myös tummille koirille. |
keskiviikko 26. maaliskuuta 2014
AAMU KOIRAPUISTOSSA
![]() |
| Tänään oli jälleen kaunis ilma joten suuntasimme heti aamusta Illinsaaren koirapuistoon. Muita koirallisia ei näkynyt, joten emäntä otti meistä muutamia kuvia. |
![]() |
| Aluksi piti haistella ketä täällä on juoksennellut... |
![]() |
| Leikittiin Nellin kanssa kepeillä.Välillä piti pysähtyä jyrsimään. |
![]() |
| Kun suurin juoksupalo meni, alettiin lähteä kotiin. Emäntä piti meille vielä kurssia hihnassa kulkemisesta. |
tiistai 25. maaliskuuta 2014
KOIRAPUISTOILUA JA UUSIA LUITA
![]() |
| Saatiin yheltä kaverilta hyvän makuinen pureskeluvinkki. |
tiistai 18. maaliskuuta 2014
SISARUKSET
![]() |
| Tässä juostaan taas kepin perässä. |
![]() |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





















