Valkoinen Grosspitz Nostokorva Brossi, Mittelspitz Gierrat Risku, grosspitz, mittelspitz
torstai 24. heinäkuuta 2014
sunnuntai 13. heinäkuuta 2014
VORLOKINHALKEAMA
![]() |
| Maltettii vähäksi aikaa istahtaa. |
![]() |
| Nelli hakeutui ihmisseuraan ympäristötutkimusten jälkeen. Mökillä uni maittoi jälleen. |
VUORILAMPI
![]() |
| Välistä täytyy vähän kiilailla. Jälleen ollaan metsässä matkalla Vuorilammelle. |
![]() |
| Periltä löytyi kirkasvetinen lampi, jossa oli piristävää käydä pulahtamassa kuuman vaelluksen jälkeen. Laiturin päässä oli vettä hulppeat 10 metriä, että emäntää hirvitti. |
![]() |
| Mun juomapullo jäi autoon, joten kuonon on mahuttava pahvikuppiin. |
![]() |
| Iltalenkillä kiipeilimme Pieni tuomivaaran rinteitä ja ihailimme auringonlaskua. |
perjantai 11. heinäkuuta 2014
TUOMIVAARAN LAELLA
![]() |
| Lähdimme viettämään päivää vaaran laelle. Isäntäväki valloitti savuisen kodan ja me koirat temmelsimme metsässä. |
![]() |
| Korvatunturille on täältä vielä aika pitkä matka. Ei taieta tännää juosta sinne asti. |
torstai 10. heinäkuuta 2014
MÖKILLÄ UIMASSA
![]()
Tässä sitä uidaan koiraa kun muita tyylejä ei oo ehitty vielä harjotella. Isäntä laski mut veteen ja siitä alkoi polskiminen kohti laituria. Kolme pikku pätkää. Se olikin ihan riittävästi eka kerraksi.
|
![]() |
| Sitten kuivateltii laiturilla auringon lämmössä...:) |
![]() |
| Utu tykkää soutelusta ja lähti mukaan kun venettä loiskuteltiin rannan tuntumassa. Emäntä yritti laiturilla kutsua. Utu kurkkikin veneen reunan yli muttei tohtinut hypätä. |
![]() |
| Isäntä avusti mut veneestä uimaan. Tässä sitä tullaan kohti laituria. |
VAELLUS KOMULANKÖNKÄÄLLE
![]() |
| Aamupalan jälkeen suuntasimme koko porukalla kohti Komulanköngästä. Aina se vaan on niin mukavaa päästä metsään juoksemaan. |
![]() |
| Neljän kilometrin vaelluksen jälkeen pääsimme syömään eväitä ja levähtämään. |
keskiviikko 9. heinäkuuta 2014
MÖKKILAITURILLA
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





















