tiistai 11. maaliskuuta 2014

NELLI JUHLII ! ! ! 1 VUOTTA

Hei! Kuvassa tämän päivän sankari! Oon nyt yks ja melkeen aikuinen!

Tänään aloitin aamun pyörälenkillä. Sen jälkeen peuhattiin Utun kanssa sisällä.

Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan! Lasten mielestä 
mulle pitäis hommata oikein oma paketti, jossa ois jokin iso luu.

Utuki halus kuvaan. Se kyllä seuraa perässä ihan kaikkialle ja varmistaa ettei jää vaan mistään paitsi. 



Meijän aamulenkit tehdään nykyään sillä tavoin että toinen jää kotiin oottamaan ja toinen pääsee mukaan. Ja sitte vaihto. Emäntä saa siis oikein kaksi aamulenkkiä. Tällä tavoin Utu harjottelee ihan ypöyksin oloa. Ja toiseksi tota vauvaa ei vielä voi viedä pyörälenkille. Tänään Utu pääsi eka kertaa harjotteleen pyörän rinnalla kulkemista. Se alkaa siitä että emäntä taluttaa pyörää lenkillä mukana. 

Tää on mun peuhukaveri ja Utu saa hoiella Uppiksen!


Mää kävin viime viikolla rokotuksella ja nyt on nämä ekat rokotukset kunnossa.

Voitin vihdoin rappupelon ja kiipesin tosi reippaasti kerrostalon raput kun käytiin samalla mun koirakummilla kylässä.

Nellillä on kohta yks vuotis rokotus ja mää en pääse mukaan. Oon harjotellu yksioloa nyt tosi säännöllisesti joka aamua. Kivasti on menny. Vähän uikutan perään, kun huomaan että toiset on lähdössä. Mutta makaan ihan rauhassa omassa huoneessa kun emäntä palaa takaisin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti