![]() |
| Tänään oli jälleen kaunis ilma joten suuntasimme heti aamusta Illinsaaren koirapuistoon. Muita koirallisia ei näkynyt, joten emäntä otti meistä muutamia kuvia. |
![]() |
| Aluksi piti haistella ketä täällä on juoksennellut... |
![]() |
| Leikittiin Nellin kanssa kepeillä.Välillä piti pysähtyä jyrsimään. |
![]() |
| Kun suurin juoksupalo meni, alettiin lähteä kotiin. Emäntä piti meille vielä kurssia hihnassa kulkemisesta. |































