lauantai 4. tammikuuta 2014

KAVERUKSET

Tämä on mulle jo kasvattaja luota ihan tuttu juttu. Silti emäntä anto mun vähän haistella että mikäs kapine tämä suihku on. En mää niin kauheesti tykkää siitä mutta ei mua kuitenkaan pelota. Laumakaste alkakoon kerran on emännän mielestä tarpeen.

Oon ihan läpi märkä ja  olo tuntuu surkialta. Mut kasteltiin ensin ihan läpikotaisin. Sitten levitettiin shampoolaimennusta ja vaahdotettiin turkki. Ihan rauhassa ja perusteellisesti huuhdottiin kaikki aineet lopuksi pois.

Pesun jälkeen alkoi oikein ravistuttaa. Emäntä otti mut syliin ja kuivaili harsoihin. Kampaukset ja föönäilyt siihen päälle. Uuvuttava kauneusurakka. Kauheesti tuntui siltä, että täytyy kaivautua sohvaan nukkumaan.

Nyt kun me haistaan samalle, musta rupes tuntuu että meissä on jotakin yhteistä. Nellikään ei ihan kokoaika nuuhki mua. Tässä se hoksasi ihan ite kömpiä mun viereen kun nukahdin. Emäntää huvittaa mun tapa nukkua tällä tavalla pää alas roikkuen.

Yhdessä me nakerretaan luita...


ja tutkitaan pihaa.


1 kommentti:

  1. Hienosti näyttää sujuvan laumaan sulautuminen! Ihania kuvia. Rapsutuksia meiltä molemmille karvanassuille!

    VastaaPoista