keskiviikko 13. marraskuuta 2013

NELLI-NALLE PENTULAINEN

Mun emäntä sanoo, että musta on tosi hankala saada kuvaa, kun juoksen koko ajan. Pihalla on mukavaa, mutta siellä on niin kuumaa, että mieluummin oon sisällä.

Tuo mun sänky on niin mukava, että mää nukun monesti selällään.

Tämä on mun lempilelu. Sitä on kiva jahdata ja sen vinkuukin jos tarraa hampalla kiinni. Joskus sen kanssa voi oikein painia.

Tuo koira tuli meille kylään. Se on ollu yötäki. Se on tosi iso ja sillä on ihan mammuttimainen sänky.
Mua kauheesti kiinnostaa sen tekemiset ja kuljeskelen ihan lähettyvillä sitä. 

Mun emäntä on ihan mahoton räpsiin kuvia. Tästäki tilanteesta se on ottanu ainaki sata kuvaa. Siitä ois ihana saada jokin söpö kuva, josta vois tehdä taulun.

Tään päättömän kissan sain kun muutin tänne. Se oli heti mun kaveri ja nukuin aina sen vieressä tai päällä. Joskus oikeen villiinnyn ja annan sille kyytiä.

Mää oon jo sen verran iso, että pääsin naisten reissuun Rokualle. Olipa mahtavat vaellusreitit ja kivaa seuraa.
Otin vähän päivänokosia yhen kaverin jalkojen takana, kun pysähdyttiin evästään kodalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti