perjantai 15. marraskuuta 2013

NELLI PESULLA

Mää kävin Illinsaaressa pururadalla juoksemassa isännän ja muutaman muun kaverin kanssa. Olinpa sitten yltä päältä kurassa ja märkä. Jotkut ihmiset sanovat sitä koiran ilmaksi. Se vissii meinaa jotaki semmosta, että muut ei uskaltaudu ulos sillä ilmalla ku me karvakuonolaiset.

Emännän mielestä olin reissun jälkeen sen näköinen, että mut piti pestä. Tässä kuvassa mut on just kasteltu. Ihan hävettää, kun mun komea turkki menee nahkaa pitkin ja näytän kuin miltäkin Perhoskoiralta.

Emäntä hiero muhun shampoota. Se on ihastunu semmoseen ku Bio-room ExtraBody shampooseen. Ylleensä mää oon emännän sylissä, kun se kastelee ja hieroo shampoon mun turkkiin. Nyt se laski mut lattialle ja alko ottaa musta kuvia ihan ihmeellisellä hetkellä. Mulla oli aika outo olo. Tuntu ihan siltä että täytyy seisoa. Mun emäntää vähän nauratti tää tilanne. 

Tässä shampoo on jo pesty pois ja mää oon saanu ravistaa. Oon suihkussa  ihan kiltti ja rauhallinen sessukka. Suihku ei oo kovin kiva juttu. Mutta parasta suihkun jälkeen on kun emäntä ottaa mut syliin ja hieroo turkin kuivemmaksi lämpösessä saunassa.  

Tässä istun lauteella. Emäntä muistelee monesti ensimmäistä kertaa kun kävin pesulla. Tärisin suihkussa ja pelotti ihan kauheesti. Mutta sitte kun mua kuivattiin saunassa, niin rauhotuin ja rentouduin. Mun silmät painui kiinni ja nukahdin emännän syliin.  

Sitte emäntä vie mut omalle paikalle ootteleen kampausta ja föönäystä. Musta tuntuu että täytyy hiero turkkia mattoa vasten. 

Sillä aikaa, kun emäntä itse saunoi mää olin kaivautunut omaan pesään nukkumaan. Se ei raaskinu mua herättää, vaan päätti kammata mut vasta aamulla. Mulle kyllä uni mastui lenkin ja pesun jälkeen. 

1 kommentti:

  1. Onpa kyllä mainio kuva tuo missä Nelli seisoo märkänä tossa nurkassa, mistä se keksii... :)

    VastaaPoista